4 Ocak 2014 Cumartesi

Kitaplarımdan Bir Kaç Kare :)


Aziz Nesin'den Benim Delilerim
Ahmet Altan'dan Sudaki İz ve Tehlikeli Masallar


Paulo Coelho'dan Piedra Irmağının Kıyısında Oturdum Ağladım
Lynn Clark'tan Soss Duygulara Yardım
Robert Pinget'ten Fantoine ile Agapa Arasında



Topuklarınız ve Kalbiniz Kırılmadan Basamakları Tırmanın
Sabahattin Ali'den Kürk Mantolo Madonna
Les Giblin'den Kendine Güven ve Güç


Nusret Kaya'dan İyileşme Kitabı ve Psikoestetik
Maurice Blanchot'tan Ölüm Hükmü


Jeffrey E.Young ve Janet S.Klosko'dan Hayatı Yeniden Keşfedin. (Benim canımın hediyesi)
Saban Kızıldağ'dan Aynası İştir Kişinin Lafa Bakılır
İzzet Dönmez'den Yatılı Düzlükleri


Çalışan Kadının El Kitabı
J.D. Salinger'den Çavdar Tarlasında Çocuklar
Lawrence Durrell'dan Kara Defter


Adaylık
Kadın Özgüveni


Maeve Binchy'den Aşıklar Korosu
Marwuis De Sade'den Yatak Odasında Felsefe
Alejo Carpentier'den Barok Konser


Octavlo Paz'dan Çamurdan Doğanlar 
Reşat Oral'dan Önce Eğitim
Murathan Mungan'dan Hayat Atolyesi


George Orwell Hayvanlar Çiftliği
Mümin Sekman'dan Kişisel Ataleti Yenmek
Peyami Safa'dan Fatih-Harbiye


Anne Phillips'ten Demokrasinin Cinsiyeti
Ursula K.Leguin'den Müllksüzler


Saim Koç ve Nil Gün'den Özsaygı
Doğan Cüceloğlu'ndan İçimizdeki Çocuk


Şebnem Aybar'dan Bayılmışım Kendime Geldiğimde Kırk Yaşındaydım
ve son olarak da
Hitler Kavgam :)

Hiç yorum yok :