16 Mayıs 2015 Cumartesi

Kanguru Kira :)


Amigurumiye son sürat devam ediyorum. Hatta kendime Çin'den amigurumi oyuncaklara özel gözlerden ısmarladım. Bir ay içerisinde elimde olacaklar. Anlayacağınız bu işin ucunu bırakmayacağım. Çünkü bu işle uğraşırken çok eğleniyorum.

Son olarak da Kanguru Kira'yı ördüm efendim. Bu kangurunun tarifi ücretli olarak satılıyor. Nette aradığınızda ücretsiz olarak bulunmuyor :( 
Bu durum biraz üzücü olsa da örmek isteyenlerin biraz paraya kıyıp da tarifi satın alacağını düşünüyorum.

Tarifi bu siteden satın alabilirsiniz: 

Tarifin sahibinin web sayfası ise şurada: 

2 yorum :

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ellerine sağlık canım,
gözleri yurt dışından getirmek daha mı hesaplı oldukça fazla malzeme satan arkadaş var aslın da. merak ettim:)
ben de amigurumi sevdalılarındanım elimde araya giren işler yüzünden bir bebek mahsun bir şekilde kafasına kavuşmayı bekliyor:))))

leithygurumi dedi ki...

150 çift gözü 12 tlye, gönderici kargo ücretini ödeyecek şekilde alabiliyorsun Çin'den. Benim alışveriş yaptığım site şurası

http://www.aliexpress.com/