10 Temmuz 2015 Cuma

Fincandan Çiçek Şelalesi Yapılışı



Bugün örgüye biraz ara verdim ve uzun süredir yapmak istediğim bir şey olan fincanda çiçek şelalesini yaptım.


İlk olarak Kemeraltından aldığım yapma çiçeklerin saplarını bir makas yardımıyla kestim.
Sonrasında evdeki kullanılmayan çatallardan birini istediğim şekilde kıvırmaya çalıştım ki ben bu kıvırma işine deliye döndüm. Siz siz olun kıvrılması kolay olan bir çatal seçin ki göbeğiniz çatlamasın. Yeminle o büküm işi erkek işiymiş. 


Neyse sonrasında büktüğünüz çatalı ilk önce fincana sıcak silikonla sabitleyin. Daha sonra da çatalın sap kısmını fincan tabağına sıcak silikonla sabitleyin.


Sabitleme işleminden sonra fincanın dengede kalıp kalmayacağından emin olmadan sakın ha sakın tutup da çiçekleri üzerine yapıştırmaya başlamayın. Yok eğer başlarsanız da bütün emeğiniz ziyan olur benden söylemesi.



Baktınız gördünüz dengede duruyorsa fincanla tabağınız, çiçekleri istediğiniz şekilde sıcak silikonla sabitleyin.



İşlem tamamdır. 

İstediğiniz kişiye hediye edebilir ya da kendi vitrininize koyabilirsiniz.



Hiç yorum yok :